czwartek, 29 marca 2012

Zgłosiłam swoje wielkie jajo na konkurs {:Wielkanocne pisanki }

Głosowanie rozpocznie się 1 kwietnia 2012 r .zgodnie z regulaminem konkursu i trwa do 6 kwietnia .Dlatego ogłaszam jeżeli podoba Ci się moje jajo zagłosuj wchodząc na stronę.                            

                                http://malopolankitworza.blogspot.com
                                ..........................................................



Z góry dziękuję za głosy oddane na mnie.A oto moje jajo wys.40 cm obwód 64 cm.Konstrukcja jaja obrobiona 80 kwiatuszkami zrobionych na szydełku i połączona w całość dodatkowo wrobiony bursztyn.Każdy może dołączyć do konkursu,więc dziewczyny zgłaszajcie się.

14 komentarzy:

  1. Witaj Krysiu
    Cudnej urody jajo, podziwiam cierpliwość i pracę jaką włożyłaś w jego wykonanie :))) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, a jakie wypracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się podoba?Cóż za pytanie.Ono jest przepiękne.I jakie ogromne.Życzę mu powodzenia:)))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pisanki, jaja wielkanocne i jakie duże. Piękne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  5. Misternie to zrobiłaś, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz lecę zagłosować bo jest na co:)
    Obłędne jajko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Molciu kochana na Ciebie zawsze!!!!Jajo super lecę głosować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Molciu, jajo jest fantastyczne!!! Wyobrażam sobie ile musiałaś włożyć w nie pracy, piękne wyszło! Ja też swoje zgłosiłam:) pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Molciu, jajo jest przepiękne !!!
    Ogrom pracy włożyłaś, ale warto !!!
    Lecę oddać na nie swój głos, życzę wygranej, bo Ci się należy :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję kochana za odwiedziny mam dwa blogi pierwszy to

    http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń